Перелік навчальних дисциплін

Освітньо-кваліфікаційний рівень – „магістр”

 

 

1.1.Розподіл часу за видами і формами діяльності студентів подано у  таблиці А.

 

Таблиця А.

Види і форми діяльності

 

Тривалість

 

Загальний термін навчання

 

51 тиждень

 

Теоретичне навчання, включаючи науково-дослідну роботу студентів

 

 

1350 год. / 37,5 кр.

 

Практика

 

324 год. / 9 кр.

 

Екзаменаційні сесії

 

6 тижнів

 

Державна атестація

 

4 тижні

 

Канікули

 

11 тижнів

 

 

         1.2. Освітньо-професійна програма передбачає такі цикли підготовки:

 

-         гуманітарної і соціально-економічної та природничо-математичної;

 

-         професіної та практичної (професійно-орієнтованої).

 

1.3.         Розподіл часу теоретичного навчання подано у таблиці Б.

 

Таблиця Б.

Назви циклів

 

Мінімальна кількість навчальних годин/кредитів

 

Всього годин/кредитів для освітньої програми

 

1350 год. / 37,5

 

Нормативна частина програми

 

936 / 26

 

Варіативна частина програми

 

72 /2

 

Дисципліни, які встановлює навчальний заклад

 

162 / 4,5

 

Дисципліни за вибором студентів

 

36 / 1

 

Цикл професійно-орієнтованої гуманітарної і соціально-економічної підготовки

 

126 / 3,5

 

Цикл природничо-наукової професійної та практичної підготовки

 

810 / 22,5

 

         1.4. Педагогічна практика майбутніх магістрів орієнтована на застосування та закріплення фахових знань з української мови та літератури в практичній діяльності.

 

Педагогічна практика проводиться в загальноосвітніх навчальних закладах, зокрема в старшій школі, а також у школах нового типу (гімназіях, ліцеях і коледжах), частина яких впроваджує поглиблене вивчення української мови та літератури.

 

Студенти – майбутні магістри проходять також асистентську практику у ВНЗ під керівництвом доцентів і професорів, які керують їхніми науковими дослідженнями.

 

 

 

 

Перелік навчальних дисциплін за циклами підготовки магістра

 

Таблиця Г.

Назви циклів і навчальних дисциплін

 

Мінімальна кількість навчальних годин/кредитів

 

Всього годин/кредитів для освоєння програми

 

 

Нормативна частина програми

 

938 / 26

 

Варіативна частина програми

 

72 /2

 

Дисципліни, які встановлює навчальний заклад

 

162 / 4,5

 

Дисципліни за вибором студентів

 

36 / 1

 

Цикл гуманітарної і соціально-економічної підготовки

 

 

Нормативна частина циклу

 

 

Риторика

 

36 / 1

 

Варіативна (вибіркова) частина циклу

 

 

Дисципліни за вибором студентів

 

 

Економіка вищої школи

 

36 / 1

 

Цикл природничо-наукової професійної та практичної підготовки

 

 

Нормативна частина циклу

 

 

Професійно-педагогічна підготовка

 

 

Охорона праці в галузі

 

18 / 0,5

 

  Загальне мовознавство

 

54 / 1,5

 

Теорія літератури

 

54 / 1,5

 

Історія української літературної мови

 

72 / 12

 

Текст як обєкт лінгвістичного дослідження

 

36 / 1

 

Теоретичні питання граматики української мови

 

72 / 2

 

Українська література кінця ХХ ст.

 

72 / 2

 

Зарубіжна література кінця ХХ ст.

 

54 / 1,5

 

Системна організація української мови

 

36 / 1

 

Методи системного аналізу мовних одиниць

 

36 / 1

 

Варіативна (вибіркова) частина циклу

 

 

Взаємодія літератури і фольклору

 

36 / 1

 

Література як художня система

 

36 / 1

 

Педагогіка вищої школи

 

36 / 1

 

Психологія вищої школи

 

36 / 1

 

Організація управління навчальним процесом у вищому навчальному закладі

 

36 / 1

 

Методика викладання філологічних дисциплін у вищій школі

 

54 / 1,5

 

Дисципліни, які встановлює навчальний заклад

 

162 / 4,5

 

Дисципліни за вибором студентів

 

36 / 1

 

 

ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ СТУДЕНТА

 

1. Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді комплексного державного іспиту, який охоплює нормативний зміст підготовки фахівця з української мови, української літератури і методики навчання української мови та української літератури. Мета державного іспиту полягає у з’ясуванні рівня підготовленості професійних завдань, передбачених відповідними стандартами вищої освіти, а також до продовження освіти на вищому кваліфікаційному рівні.

 

2. Державний іспит проводиться як комплексна перевірка теоретичних умінь студентів-випускників з дисциплін, передбачених відповідним стандартом.

 

3. Порядок проведення і програму кваліфікаційного державного іспиту визначає вищий навчальний заклад на засадах нормативних і методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України та  стандарту вищої освіти.